Windows 10

Android OS

iOS

macOS

Wycena

 

Wycena przyszłego rozwiązania zależy od jego zakresu oraz ewentualnych usług związanych z jej wdrożeniem bieżącym nadzorowaniem/administrowaniem.

 

W pierwszym kroku prosimy o przesłanie opisu i wstępnej specyfikacji (w razie problemów chętnie to z Tobą omówimy):

  • zadania, które rozwiązanie miałoby realizować

  • wymagania technologiczne (np. rozwiązanie działające w chmurze, lokalnie czy hybrydowe - częściowo w chmurze, częściowo lokalnie)

  • przewidywana ilość użytkowników

 

Zazwyczaj stosujemy następujące modele cenowe:

  • oprogramowanie jako usługa (comiesięczne opłaty zależne od ilości użytkowników). W tym modelu klient nie ponosi ryzyka inwestycyjnego, płaci tylko za korzystanie z rozwiązania w danym okresie – pomimo tego,  ze rozwiązanie jest Tworzone specjalnie dla niego

  • zakup rozwiązania (klient płaci za wykonanie rozwiązania i związane z tym usługi, nie ma opłat za korzystanie)

  • rozwiązanie mieszane (preferowane) – niewielka opłata początkowa, plus opłata comiesięczna za korzystanie z rozwiązania

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani, zapraszamy do kontaktu.

Next steps

If both sites are preliminary interested, the next steps look usually as follows (we are – of course, very flexible):

  • After a few days, we present (remotely or – if needed - in the customer’s location) a prototype of the solution, working already on PCs, tablets and smartphones (Windows 10, Android OS, iOS, macOS)

  • Together with the customer, we define a list of necessary changes/extensions that should be performed to the preliminary specification and then, we sign an agreement (functionality, deadlines and prices)

  • After the solution is ready (usually 2-3 weeks – of course, depending on the scope of the solution):

    • we present the end-version of the solution

    • after it is accepted, we install the solution in the end-environment – as wished by the client:

      • in our cloud environment (the customer performs monthly payments for using it)

      • in the customer’s cloud-environment (the client has to settle with the cloud service provider)

      • on the customer’s local servers

    • then the test users are activated – their task is to accept the solution or define changes (if necessary)

    • the additional users are activated (according to the customer’s needs) 

  • if it is necessary to perform changes/add extensions to the solution while it is already used, there are two possibilities (the decision is on the customer’s site)):

    • we perform it according to the needs/wishes and actualize the solution remotely

    • one of your employees takes part in a Logotec App Studio training and performs the changes/modifications himself/herself

Logotec Group
Domesticating IT